loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 45 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی وان ام 8

 


اچ‌تی‌سی وان ام ۸ صورتی

 


HTC One M8

 


برای دیدن محصولات اچ تی سی به ادامه مطلب بروید

 
چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 10:19

اچ‌تی‌سی در بلاگ رسمی خود به سهام‌داران این شرکت تبریک گفته است و خبر از رشد ۶.۹ درصدی ارزش سهام این شرکت داده است. این مقدار، حداکثر میزان رشد سهام در یک روز است. اچ‌تی‌سی به سرمایه‌گذاران این شرکت وعده اخبار خوب در گزارش مربوط به عملکرد مالی اچ‌تی‌سی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ را داده است.

چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 08:58

شاید اچ‌تی‌سی از بازار پررونق تلفن‌های هوشمند، سود چندانی بدست نیاورد و برای کاهش هزینه‌های خود مجبور به برون سپاری برخی از کارهای خود باشد اما همچنان با چشمانی باز به آینده می‌نگرد. این کمپانی نیز همچون سامسونگ، ال‌جی و سونی قصد دارد تا تلفن با صفحه نمایش Quad HD تولید کند، تلفنی که این بار دوربین قدرتمندی در آن بکار گرفته خواهد شد.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 20:01

اچ‌تی‌سی برای کاهش هزینه‌ها و افزاش سود آوری، درصدد است تا تولید برخی از گوشی‌های میان‌رده خود را به شرکت‌های دیگری واگذار کند. به همین منظور، اچ‌تی‌سی به دنبال عقد قرارداد جدیدی با کمپانی تایوانی Compal و کمپانی چینی Wingtech است.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 10:46

بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل آتی نکسوس 6 آن را متعلق به ال‌جی عنوان کرده‌اند. بطوریکه حتی با انتشار تصاویری از جی۳ ال‌جی، کارشناسان نکسوس ۶ را نزدیک به آن معرفی کرده‌اند. با توجه به ساخت دو نسل پیشین این تلفن‌هوشمند توسط ال‌جی، این پیش‌بینی چندان بی‌جا نیست. اما انتشار تصاویری از یک نمونه‌ی مفهومی نکسوس 6 این تلفن‌هوشمند را متعلق به اچ‌تی‌سی عنوان کرده است.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 12:02

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی سیاست خاصی برای حفاظت از فاش شدن و به سرقت رفتن اطلاعات محصولات خود پیش از معرفی و عرضه‌ی رسمی ندارد، چراکه همچون روند گذشته این بار شاهد انتشار تصاویری از تلفن‌هوشمند منتسب به اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ هستیم. امروز نیز تصویری منتشر شده است که بنابر ادعای منبع، متعلق به اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 14:18

عرضه‌ی نسخه‌ی مینی پرچمداران اندرویدی در حال تبدیل شدن به یک سنت بین کمپانی‌ها تولیدکننده است. انتشار اخبار از در راه بودن اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ دارند، با این تفاوت که نسخه‌ی کوچک شده‌ی وان مینی از فناوری مربوط به استفاده از دوربین دوگانه در پشت بهره نخواهد برد. اخباری در این مورد منتشر شده بود که حکایت از عدم تعبیه چنین امکانی در وان مینی ۲ داشت که انتشار تصاویری منتسب به وان مینی ۲ این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 18:14

پیش از این اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که نسل جدید پرچمدار خود را در چهار رنگ روانه بازار خواهد کرد، اما تا کنون شاهد عرضه‌ی سه رنگ از نسخه‌های وعده داده شده بودیم. هم‌اکنون می‌توان این تلفن‌هوشمند را در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی تهیه کرد. هرچند برخی از اپراتورها وان ام ۸ را تنها با یک رنگ عرضه‌ می‌کنند. حال اخباری منتشر شده است که نشان از عرضه‌ی رنگ چهارم به‌همراه سه رنگ دیگر دارد.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 09:07

پیش از این نیز اخباری در مورد احتمال عدم ادامه‌ی تولید ابزار‌های نکسوسی در زومیت منتشر شد. حال گزارشی در The Information منتشر شده است که حکایت از عدم تولید ابزار‌هایی تحت نام نکسوس توسط گوگل دارد. به‌نظر می‌رسد گوگل در نظر دارد تا سری تلفن‌های‌هوشمند نکسوس را با تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار با نشخصات فنی بالا با نام Silver به بازار عرضه کند.

یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393 ساعت 22:00

چندی پیش در زومیت خبر ورود رسمی HTC One M8 به بازار کشور را خواندید و از همان روز تیم زومیت مشغول بررسی پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی بود. وان ام ۸ یکی از زیباترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر دنیا است و از سخت‌افزار و نرم‌افزار شاخصی بهره می‌برد. اگر برای شما هم جالب است تا با این گوشی بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب با بررسی ویدویی زومیت از HTC One M8 همراه باشید.

یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393 ساعت 20:49

مؤسسه‌ی J.D.Powers در فاصله‌ی هر چند سال، با یک بررسی از مشترکین و کاربران تلفن‌های‌هوشمند در ایالات متحده، میزان رضایت‌مندی کاربران از برندهای مختلف را مورد سنجش قرار می‌دهد که آخرین تحقیق انجام شده به سال 2011 باز می‌گردد. در فاصله‌ی 3 سال از انجام این تحقیق نتایج جالبی به‌دست آمده است؛ بطوریکه اپل با پشت سر نهادن سامسونگ، در تمامی اپراتورهای مخابراتی فعال در ایالات متحده رتبه‌ی اول را از آن خود کرده است.

یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393 ساعت 13:02

در صورتی که در پنج سال گذشته یکی از محصولات اچ‌تی‌سی را استفاده کرده باشید، با ساخته‌ها و طراحی‌های Scott Croyle آشنا هستید. پس از پنج سال فعالیت در اچ‌تی‌سی، این متخصص راه خروج را در پیش گرفته و اچ‌تی‌سی نیز جدا شدن کرویل از این کمپانی تایوانی را تایید کرده است.

شنبه, 06 ارديبهشت 1393 ساعت 09:24

براساس گزارش وب‌سایت CompareMyMobile که در زمینه خرید ابزارهای الکترونیکی دست دوم و جایگزینی آن‌ها با محصولات جدید فعالیت می‌کند، نیمی از مشتریان HTC One M8 پیش از این صاحب تلفن سامسونگ یا اپل بوده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 2,725