loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 69 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نقشه‌ی گوگل

 

در صورت درخواست دولت برای دسترسی به اطلاعات کاربران، گوگل، مایکروسافت، فیس‌بوک و اپل آن کاربر را مطلع خواهند ساخت

 


Google Now

 


برای دیدن محصولات گوگل به ادامه مطلب بروید

 
چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 15:59

تابستان سال گذشته گوگل یک بروزرسانی عمده را روی سرویس نقشه‌ی خود اعمال کرد که پس از آن تغییرات اساسی در رابط کاربری ایجاد شد. امسال گوگل تا زمان برگزاری مراسم سالیانه‌ I/O صبر نکرده و تغییرات و بروزرسانی‌های خود را پیش از موعد مقرر در سرویس نقشه‌ی خود اعمال کرده است. این بروزرسانی در نسخه‌ی ۸ گوگل مپ برای اندروید و نسخه‌ی ۳ برای iOS عرضه خواهد شد.

چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 13:47

اخیرا خبرهای زیادی پیرامون عینک گوگل به گوش می‌رسد. هرچند اگر کمی جلوتر را ببینیم، شاید به زودی این عینک فوق‌العاده گوگل همانند یک تلفن هوشمند فراگیر شود، اما شاید هم گوگل به‌دنبال توسعه فناوری دیگری باشد که حتی بهتر از عینک‌‌گوگل عمل می‌کند، فناوری که همچون لنزهای چشمی بر روی چشم انسان قرار می‌گیرند.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 21:18

نرم‌افزار Andy  اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگ‌تر بازی کنید.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 18:19

 Google Now یکی از کاربردی‌ترین و بهترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود که به صورت متداوم از سوی تیم توسعه‌دهنده‌اش در گوگل بهینه‌سازی شده و پیشرفته‌تر می‌گردد. در نسخه جدید Google Now این امکان وجود دارد که کارت‌های اطلاع‌رسانی این اپ به صورت آفلاین نیز بروزرسانی شده و در دسترس باشند.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 10:46

بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل آتی نکسوس 6 آن را متعلق به ال‌جی عنوان کرده‌اند. بطوریکه حتی با انتشار تصاویری از جی۳ ال‌جی، کارشناسان نکسوس ۶ را نزدیک به آن معرفی کرده‌اند. با توجه به ساخت دو نسل پیشین این تلفن‌هوشمند توسط ال‌جی، این پیش‌بینی چندان بی‌جا نیست. اما انتشار تصاویری از یک نمونه‌ی مفهومی نکسوس 6 این تلفن‌هوشمند را متعلق به اچ‌تی‌سی عنوان کرده است.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 22:34

جزئیات تازه‌ای از توافق بین گوگل با تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی بدست آمده است. بسیاری از شرکای سخت‌افزاری گوگل توافق MADA را با این شرکت امضاء نموده‌اند تا اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل را در اولویت اول محصولات خود قرار دهند.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 19:37

تاکنون اخبار و مقالات بی‌شماری را در مورد خودروهای هوشمند و بدون راننده‌ی ساخت گوگل، BMW و دیگر خودروسازان مطرح جهان خوانده و شنیده‌ایم. در این میان کمپانی آلمانی آئودی با برگزاری یک رقابت اساسی میان چهار تیم که در چهار نقطه جهان مشغول به فعالیت هستند، قصد دارد استانداردی را تصویب کند تا با اتصال خودروها به یکدیگر و نقل و انتقال داده میان آن‌ها، رانندگی را تا حد ممکن ساده‌تر سازد.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 09:21

همانطور که می‌دانید گوگل با عرضه‌ی یک اپلیکیشن با نام Drive برای iOS و اندروید، تمامی نیازهای کاربران برای باز کردن و ویرایش فایل‌های متنی، صفحات گسترده و همچنین اسلاید‌های موجود در این سرویس را فراهم کرده بود، اما به نظر می‌رسد حالا که اپلیکیشن‌های Docs و Sheets به صورت مجزا ارائه شده‌اند، این رویه‌ در آینده‌ی نزدیک ادامه نخواهد داشت.

یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 ساعت 21:11

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل به نام کیت‌کت که چند ماهی از عرضه آن گذشته، اکنون بر روی 8.5 درصد از دستگاه‌های اندرویدی مشغول به کار است. این میزان در ماه گذشته 5.3 درصد بوده و انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی بیشتر نیز شود. این میزان در مورد نسخه 4.3 یا همان آبنبات‌پاستیلی نیز همانند کیت‌کت است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 22:29

گوگل اخیراً نسخه 3.4 اپلیکیشن جستجوی خود برای سیستم‌عامل اندروید را منتشر کرده است. این بروزرسانی شامل موارد نه چندان مهم و در برخی مواقع نه چندان ضروری در مورد قابلیت Google Now می‌باشد. اما همین موارد کوچک و شاید نه چندان مهم، می‌توانند تجربه کاربری کاربران را دستخوش تغییرات اساسی کنند.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 17:40

پس از افشاگری‌ها انجام شده توسط ادوارد اسنودن، موجی از بی‌اعتمادی نسبت به دره‌ی سیلیکون در کاربران ایجاد شد و این امر منجر به تلاش‌های کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات برای بازگرداندن اعتماد کاربران شد، بطوریکه کمپانی‌هایی چون مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک و اپل درخواستی را مبنی بر انتشار درخواست‌های ایالتی به منظور در اختیار گذاردن اطلاعات کاربران تسلیم دولت کردند. اما به نظر می‌رسد با عدم پاسخگویی دولت، این کمپانی‌ها با تغییر سیاست‌ها حفظ حریم شخصی خود از این پس کاربران را از زمان و نحوه‌ی درخواست اطلاعات کاربران از سوی دولت آگاه خواهند ساخت.

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 13:38

روز به روز بر محبوبیت مرورگر کروم گوگل افزوده می‌شود، چراکه آمارها نشان از افزایش ترافیک آن دارند در حالی که فایرفاکس، دیگر رقیب قدر در حوزه‌های مرورگرهای اینترنتی رفته‌رفته با کاهش تعداد کاربران روبرو می‌شود. آخرین آمارهای منتشر شده توسط Net Application گویای افزایش محبوبیت کروم بین کاربران ایرانی است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 2,729