loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 39 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Apple iPhone 6

تلاش Swatch برای مالکیت زودتر نسبت به اپل بر نام تجاری iWatch

 


apple vs samsung

 

 

برای دیدن محصولات اپل به ادامه مطلب بروید


 
سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 14:24

هر قدر که زمان به پیش می‌رود، به زمان معرفی پرچمدار جدید اپل که بسیاری از افراد در سراسر جهان منتظرش هستند، نزدیک‌تر می‌شویم. در همین راستا به تازگی تصاویری از بدنه‌ی اصلی آیفون 6 به تنهایی و نیز در کنار گلکسی S5 و آیفون 5S به بیرون درز کرده که نشان دهنده‌ی این موضوع است که نسل جدید گوشی اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از نظر اندازه بزرگتر شده است.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 11:22

هرچند کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری در غربی‌ترین نقطه‌ی ایالات متحده در در‌ه‌ی سیلیکون مشغول به فعالیت هستند، اما نبض اقتصادی آن‌ها در شرق آمریکا، یعنی وال‌استریت می‌تپد. هرگاه اوضاع در وال‌استریت خوب باشد، سهام‌داران روی خوش به ساکنان دره‌ی سیلیکون نشان خواهند داد. حال چنین حالتی برای سهام‌داران اپل پیش آمده است. عصر دوشنبه با پایان کار تالارهای بورس در نیویورک، ارزش هر سهم اپل برای اولین بار از سال 2012 به 600 دلار رسیده است.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 20:23

طبق شایعات اپل مشغول کار بر روی یک ساعت‌هوشمند یا یک گجت پوشیدنی است و به نظر می‌رسد این محصول در سال جاری معرفی خواهد شد؛ اما در شرایطی که همه شرکت‌ها در تلاش هستند تا ساعت‌هوشمند خود را به بازار عرضه کنند، به نظر می‌رسد شرکت Swatch به دنبال چیز دیگری است.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 17:16

به نظر می‌رسد در ساعت‌هوشمند اپل که با نام iWatch شناخته شده است، شاهد استفاده از صفحات نمایش مبتنی بر میکرو ال‌ای‌دی باشیم. کمپانی اپل شایعات اخیر در مورد خرید کمپانی LuxVue را تایید کرده است. این کمپانی در زمینه‌ی تولید صفحات نمایش کم مصرف میکرو ال‌ای‌دی به فعالیت می‌پردازد.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 17:40

پس از افشاگری‌ها انجام شده توسط ادوارد اسنودن، موجی از بی‌اعتمادی نسبت به دره‌ی سیلیکون در کاربران ایجاد شد و این امر منجر به تلاش‌های کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات برای بازگرداندن اعتماد کاربران شد، بطوریکه کمپانی‌هایی چون مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک و اپل درخواستی را مبنی بر انتشار درخواست‌های ایالتی به منظور در اختیار گذاردن اطلاعات کاربران تسلیم دولت کردند. اما به نظر می‌رسد با عدم پاسخگویی دولت، این کمپانی‌ها با تغییر سیاست‌ها حفظ حریم شخصی خود از این پس کاربران را از زمان و نحوه‌ی درخواست اطلاعات کاربران از سوی دولت آگاه خواهند ساخت.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 16:32

قسمت دوم از سریال دادگاه‌های اپل و سامسونگ نیز پایان پذیرفت تا پس از سرنوشت اولین دور از این دادگاه‌ها که در سال 2012 جریمه‌ای یک میلیارد دلاری را برای سامسونگ به ارمغان داشت، قسمت دوم از این دادگاه‌ها که به بررسی سواستفاده از پتنت‌های جدیدی می‌پرداخت، سرنوشتی مشابه برای سامسونگ داشته باشد، با این تفاوت که جریمه‌ی در نظر گرفته شده بسیار کمتر از جریمه‌ی سال 2012 و همچنین مبلغی است که اپل از دادگاه درخواست کرده بود.

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 15:42

انتظار می‌رود که اپل پیش از سپتامبر (مهر ماه)  از نسخه جدید تلفن جنجالیش پرده بردارد. با این وجود، طبق روال هر سال شاهد فاش شدن اطلاعاتی پیرامون آن هستیم. در جدیدترین این خبرها که از باقی اخبار به نظر جذاب‌تر است، ویدیوی منتشر شده که در آن ماکتی از آیفون جدید دیده می‌شود. ماکتی که ادعا شده با الهام از آیفون ۶ ساخته شده است.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 22:49

تولید صفحه‌های بسیار مقاوم سافایر (یاقوت کبود) در کارخانه آریزونا اپل آغاز شده است و اولین تولیدات این کارخانه به کارخانه‌های چینی ارسال شده‌ تا احتمالا در آیفون بعدی مورد استفاده قرار گیرند.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 17:43

نام اپل با ساخت محصولات باکیفیت در هم‌ آمیخته است؛ چراکه فلسفه‌ی فعالیت این کمپانی در دوران استیوجابز و تیم‌کوک بر تولید محصولات بی‌بدیل استوار بوده و محصولات تولیدی این کمپانی به شکل مناسبی کاربران را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. اما یکی از وجوه تمایز این کمپانی و محصولات آن، قیمتی است که برای محصولات اپل در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه قیمت محصولات این کمپانی فراتر از رقبا است. بطوریکه برخی از علاقمندان به گجت‌ها، لقب مالیات اپل را به قیمت‌های تعیین شده توسط این کمپانی نسبت داده‌اند.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 12:33

موسسه‌ی Strategy Analytics آخرین گزارش خود در مورد سهم تولیدکنندگان از بازار تلفن‌های‌هوشمند را منتشر ساخته که حاوی نکات جالب توجهی چون کاهش سهم اپل و سامسونگ از بازار جهانی است. براساس آن سامسونگ با در اختیار داشتن 31.2 درصد از بازار در رتبه‌ی اول قرار گرفته است و پس از این کمپانی کره‌ای، اپل قرار دارد که در حدود 15.3 درصد از بازار را در اختیار گرفته است.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 11:30

انتظار می‌رود تا فروش جهانی تبلت‌ها در سه ماهه دوم سال میلادی به 61.42 میلیون دستگاه برسد. این تعداد در حدود 4.9 درصد بیشتر از 3 ماه اول امسال و 30.9 درصد بیشتر از همین بازه زمانی در سال گذشته است. در ادامه به ارائه پیش بینی آمار فروش برندهای معتبر می پردازیم.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 16:35

براساس گزارشی که در رسانه‌های چینی و براساس منابع موجود در چرخه‌ی تولید محصولات منتشر شده ، اپل پس از مدت‌ها انتظار، تولید ساعت‌های‌هوشمند خود منتسب به iWatch را آغاز کرده است. این گزارش حکایت از این دارد که اپل در ساخت این ساعت‌هوشمند، به‌جای استفاده از بوردهای معمولی (PCB)، از System-in-Package بهره برده است. این سیستم مجموعه‌ای از مدارات مجتمع است که در قالب یک ماژول مجتمع قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 2,736