loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 41 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گلکسی تب S

 

4 اپلیکیشن برای تبدیل گوشی اندرویدی به گلکسی اس 5

Samsung


 

برای دیدن محصولات سامسونگ به ادامه مطلب بروید

 
سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 15:04

سامسونگ حدود 6 ماه قبل، Galaxy Gear را معرفی کرد. شروع کار سامسونگ در عرصه‌ی ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ظاهری در رنگ‌های مختلف بود. پس از 6 ماه، نسل دوم گیر شامل 2 ساعت و یک دست‌بند سلامتی به نام Gear Fit رونمایی شد. این بار تایزن به جای اندروید مورد استفاده قرار گرفت و ظاهر ساعت‌ها دستخوش برخی تغییرات شد. اما سامسونگ در این مدت کوتاه چه درس‌هایی گرفته و آینده‌ی ابزارهای پوشیدنی خود را چطور رقم خواهد زد. در ادامه با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانیم.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 09:25

امسال سامسونگ چندین مدل جدید از تبلت‌های خود را شامل تبلت‌های سری Galaxy Tab Pro و سری Galaxy Tab 4 معرفی کرده است ولی اگر فکر می‌کنید عملکرد سامسونگ در بازار تبلت‌ها در سال 2014 به همین موارد ختم می‌شود در اشتباه هستید. به نظر می‌رسد سامسونگ درصدد است تا پس از مدت‌ها دوباره از صفحه نمایش Super AMOLED در تبلت‌های خود استفاده کند.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 21:02

به‌نظر می‌رسد هوآوی نیز همچون سامسونگ رو به سوی استفاده از چرم مصنوعی آورده است؛ چراکه تصویر فاش شده از Glory 3X نشان از بکارگیری چرم مصنوعی در قسمت پشتی این تلفن‌هوشمند دارد. پیش از این عادت به دیدن چنین ظاهری در تلفن‌های‌هوشمند تولید شده توسط سامسونگ داشتیم که می‌توان به گلکسی‌نوت 3 سامسونگ اشاره کرد.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 15:33

پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 5 هم مثل رقبای جدی خود یعنی اکسپریا Z2 سونی یا اچ‌تی‌سی وان M8 نقاط ضعف و قوتی دارد. سخت‌افزار و صفحه نمایش عالی گوشی بدون بهره‌مندی از نرم‌افزار کارآمد بی‌فایده خواهد بود لذا سامسونگ سعی کرده نرم‌افزارهای اصلی گوشی ظاهر و کارآیی خوبی داشته باشند. در ادامه‌ی مطلب با 4 اپلیکیشن اندرویدی آشنا می‌شویم که برای تبدیل گوشی‌های دیگر به گلکسی اس 5 طراحی شده‌اند.

یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 ساعت 10:02

پس از معرفی تلفن‌های گلکسی اس ۳ مینی و اس ۴ مینی، مطمئن هستیم که نسخه کوچک‌تر و البته ارزان قیمت‌تر گلکسی اس ۵ با نام Galaxy S5 Mini به زودی راهی بازار خواهد شد. در همین راستا اخیرا محصولی با نام مدل SM-G800 و نام گلکسی اس ۵ مینی در سایت پشتیبانی محصولات سامسونگ در فنلاند مشاهده شده است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 16:32

قسمت دوم از سریال دادگاه‌های اپل و سامسونگ نیز پایان پذیرفت تا پس از سرنوشت اولین دور از این دادگاه‌ها که در سال 2012 جریمه‌ای یک میلیارد دلاری را برای سامسونگ به ارمغان داشت، قسمت دوم از این دادگاه‌ها که به بررسی سواستفاده از پتنت‌های جدیدی می‌پرداخت، سرنوشتی مشابه برای سامسونگ داشته باشد، با این تفاوت که جریمه‌ی در نظر گرفته شده بسیار کمتر از جریمه‌ی سال 2012 و همچنین مبلغی است که اپل از دادگاه درخواست کرده بود.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 08:28

سلامتی، آیا این ‌نام یک گوشی هوشمند جدید است؟ یا بهترین بهانه موجود برای این که مشتریان تمایل به خرید یک گجت پوشیدنی داشته باشند؟ به نظر می‌رسد سامسونگ در پی افزایش نفوذ خود در حوزه سلامت است. برای اطلاع از جزییات مربوط به مراسم آینده سامسونگ با زومیت همراه باشید.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 15:00

ارائه نسخه‌ی گوگل پلی تمام پرچمداران محبوب بازار تقریبا به یک سنت بدل شده است. اکنون که مدتی از عرضه‌ی نسخه رسمی گلکسی اس 5 سامسونگ می‌گذرد، بسیاری از طرفداران سامسونگ و اندروید خالص منتظر پاسخ این سوال هستند که آیا خبری از نسخه‌ی گوگل پلی این پرچمدار محبوب کره‌ای خواهد بود؟ بر اساس آنچه به تازگی از گوگل فاش شده پاسخ به این سوال مثبت است.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 12:33

موسسه‌ی Strategy Analytics آخرین گزارش خود در مورد سهم تولیدکنندگان از بازار تلفن‌های‌هوشمند را منتشر ساخته که حاوی نکات جالب توجهی چون کاهش سهم اپل و سامسونگ از بازار جهانی است. براساس آن سامسونگ با در اختیار داشتن 31.2 درصد از بازار در رتبه‌ی اول قرار گرفته است و پس از این کمپانی کره‌ای، اپل قرار دارد که در حدود 15.3 درصد از بازار را در اختیار گرفته است.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 11:30

انتظار می‌رود تا فروش جهانی تبلت‌ها در سه ماهه دوم سال میلادی به 61.42 میلیون دستگاه برسد. این تعداد در حدود 4.9 درصد بیشتر از 3 ماه اول امسال و 30.9 درصد بیشتر از همین بازه زمانی در سال گذشته است. در ادامه به ارائه پیش بینی آمار فروش برندهای معتبر می پردازیم.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 18:02

سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتی سری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 11:03

سامسونگ نیز همچون دیگر کمپانی‌های بزرگ دنیا‌، گزارش شفاف عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه ابتدای سال جاری را ارایه کرد. این ابر کمپانی کره‌ای در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ با کاهش ۳.۳ درصدی در سود روبرو شده است. سامسونگ در فصل ابتدایی سال ۲۰۱۴ توانسته است به سود عملیاتی ۸.۲ میلیارد دلار دست یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 2,730