loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 31 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

اکسپریا Z1 Compact سونی


سونی


دوربین A77 II سونی با ارتقای فوکوس خودکار و تراشه‌ی تصویری معرفی شد

 

 

برای دیدن محصولات سونی به ادامه مطلب بروید

 
دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 11:04

بروشوری مربوط به تلفن هوشمند جدید سونی فاش شده که نشان می‌دهد جایگزین Z1 Compact از ویدئوی 4K پشتیبانی نخواهد کرد. اکسپریا A2 یک تلفن 4.3 اینچی با مشخصات سخت‌افزاری رده پرچمداران خواهد بود.

دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 ساعت 08:49

مدت‌ها است که از کاست‌ها قدیمی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده نمی‌شود، تا چند سال پیش بهترین راه برای ذخیره حجم انبوهی از اطلاعات همین کاست‌ها بودند. اما کاست‌‌های مغناطیسی هنوز هم پر استفاده هستند. این نوع از حافظه‌ها برای ذخیره حجم بسیار بالای اطلاعات بکار گرفته می‌شوند. در همین راستا سونی یک کاست ۱۸۵ ترابایتی معرفی کرده که در حوزه خود بی‌رقیب است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 10:28

سونی با انتشار خبری در مورد تجدیدنظر در پیش‌بینی خود برای درآمد کسب شده در سال مالی 2014 بسیاری از سهام‌داران خود را نگران ساخته است. با پایان سال مالی 2014 برای سونی که در ۳۱ مارس سال جاری به اتمام رسیده است، انتظار می‌رود تا این کمپانی ژاپنی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی انتهایی را منتشر سازد، اما گویا این گزارش به مذاق سهام‌داران خوشایند نخواهد بود.

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 11:48

محصول جدید سونی برای عکاسان، یک دوربین حرفه‌ای یا DSLR جدید به نام Alpha A77 II است. این عضو جدید خانواده‌ی آلفا از نظر سیستم فوکوس خودکار و پردازش تصویر نسبت به نسخه‌ی قبلی که در سال 2011 رونمایی شده بود، پیشرفت چشمگیری دارد و مثل مدل‌های جدید Alpha A7s یا Alpha A7R توجه دوست‌داران عکاسی را به خود جلب می‌کند. در ادامه مشخصات این محصول جدید سونی را بررسی می‌کنیم.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 10:36

تصور متمایز بودن و درخشیدن نوارهای مغناطیسی ثبت داده در دوره‌ای که سپاهی از هارددرایوها آماده خدمت‌رسانی هستند بسیار دور از ذهن است. در هر حال به نظر می‌رسد سونی با تکنولوژی نوار خود در مقیاس نانو قادر به اجرای این چالش شده و نواری را خلق کرده است که ظرفیت ذخیره‌سازی به مرتب بالاتری نسبت به سایر سخت‌افزارهای موجود در قفسه‌ی فروشگاه‌ها دارد.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 09:21

آیا تا به‌حال سعی در آموزش استفاده از یک تلفن‌هوشمند به فرد تازه کار داشته‌اید؟ مطمئنا در صورتی که چنین تجربه‌ای داشته‌اید از چالش‌ها و سختی این کار آگاه هستید. سونی در حال توسعه‌ی یک رابط‌کاربری است تا افراد تازه‌کار براحتی قادر به یادگیری نحوه‌ی کار با تلفن‌هوشمند باشند. این رابط کاربری Evolution UI‌ نام دارد.

یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393 ساعت 19:01

سونی با انتشار ویدئوهایی به نمایش قابلیت‌های پلی‌استشن ۴ در مورد واقعیت مجازی و همچنین شبیه‌سازی نورپردازی در محیط‌های واقعی پرداخته است. این فناوری مختص کاربرانی است که علاقمند به غرق‌شدن در محیط بازی‌ها و فرو رفتن در دنیای مجازی بازی‌های رایانه‌های هستند. چیزی که در این ویدئوها مبرهن است و می‌توان از این تصاویر استنباط کرد، استفاده از دوربین تعبیه شده در پلی‌استیشن 4، نقشی اساسی در شبیه‌سازی نور محیط دارد.

چهارشنبه, 03 ارديبهشت 1393 ساعت 22:43

سونی یکی از پیشروترین کمپانی‌ها است که در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی نیز محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. یکی از محصولات این کمپانی ساعت‌هوشمند این کمپانی یا همان SmartWatch 2 است. سونی با انتشار یک بروزرسانی برای ساعت‌هوشمند خود امکان شخصی‌سازی چینش ویجت‌ها و نحوه‌ی نمایش ساعت در گجت پوشیدنی خود را در اختیار کاربران قرار داده است.

سه شنبه, 02 ارديبهشت 1393 ساعت 13:08

همانطور که می‌دانید آخرین گزارش‌های فروش کنسول‌های بازی حاکی از فروش 7 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در مقابل 5 میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان است. اما چرا سونی قادر به ایجاد چنین اختلافی در میزان فروش شده است، در حالی که هر دو کنسول به فاصله‌ی یک هفته راهی بازار شده‌اند؟

دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 ساعت 17:46

استفاده از کنترل صوتی و دستیار صوتی در وسایل همراه، تلویزیون‌ها و محصولات صوتی و تصویری تدریجاً گسترش یافته ولیکن در دنیای بازی کمتر از این نوع تعامل با کنسول‌ها و دستگاه‌های بازی استفاده شده است. کینکت مایکروسافت راه را برای گسترش این روش نوین هموار کرده و کم‌کم سایر کنسول‌ها و از جمله پلی‌استیشن 4 سونی هم باید از آن استفاده کنند. در ادامه اولین عنوانی که برای بازی با فرامین صوتی روی کنسول PS4 سونی معرفی شده را بررسی می‌کنیم.

دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 ساعت 15:50

چند سالی است که کمپانی بزرگ سونی با وجود فعالیت‌های مستمر خود در جهت معرفی محصولات خوب و با کیفیت، با مشکلات جدی روبروست و رقبای بزرگی سد راه آن شده‌اند. سونی بخش‌های بزرگ و کوچکی دارد که هر یک برای توسعه‌ی بیشتر سونی تلاش می‌کنند. یکی از بخش‌های مهم کمپانی سونی، بخش سرگرمی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای است که با توجه به مشکلات اقتصادی، سهم خود از کمپانی بازی‌سازی Square Enix را واگذار کرده که در ادامه‌ی مطلب به بررسی اعداد و ارقام آن می‌پردازیم.

شنبه, 30 فروردين 1393 ساعت 22:25

بازار میان‌رده‌ها!‌ اینجا همان جایی است که آینده بسیاری از برندهای بزرگ را رقم می‌زند. برندهایی که دیگر تنها فکر و ذکرشان تولید یک پرچمدار جدید با مشخصات فنی خیره‌کننده نیست. بلکه بازی عوض شده و این بار قواعد تازه آن، حضور میان‌رده‌هایی با قدرت و بازدهی بالا را طلب می‌کند. سونی که یکی از پیشگامان در تولید محصولات با قیمت مناسب و کیفیت و بازدهی مطلوب به شمار می‌رود، یک میان‌رده دیگر را به بازار فرستاده. میان‌رده‌ای که اگر چیزی بیشتر از پرچمداران نباشد،‌ چندان هم از آن‌ها عقب‌ نیست. با ما در بررسی کامل Xperia T2 Ultra، فبلت خوش ساخت و میان رده سونی همراه شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 2,713