loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 41 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Microsoft Windows 8.1 Update

ویندوز فون

 


Microsoft Internet Explorer

 

برای دیدن محصولات مایکرو سافت به ادامه مطلب بروید

 
سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 20:53

با عرضه‌ی دومین نسخه‌ی اساسی از خانواده‌ی ویندوز 8 مایکروسافت که بروزرسانی ویندوز 8.1 نامیده می‌شود، ردموندی‌ها بالاخره آلزایمر تاریخی خود را به دست فراموشی سپرده و مجدداً به خاطر آوردند که هنوز هم طیف گسترده‌ای از کاربران کامپیوترهای شخصی همچنان از مانیتور، ماوس و کیبورد استفاده می‌کنند. قطعاً طیف گسترده‌ای از افراد تاکنون بخت کار‌کردن با جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت در دستگاه‌های تمام لمسی و هیبریدی را نیافته و همچنان به شکل کلاسیک با کامپیوتر کار می‌کنند. نسخه‌ی جدید ویندوز 8.1 آمده تا بخش زیادی از مشکلات ویندوز را به زباله‌دان تاریخ فناوری بریزد و تجربه‌ای جدید و مورد‌پسند را برای کاربران به ارمغان بیاورد. با زومیت در ادامه در بررسی ویژگی‌های بروزرسانی جدید ویندوز 8.1 همراه باشید.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 08:26

مایکروسافت دعوتنامه یک مراسم ویژه مرتبط با سرفیس را به برخی از رسانه‌ها ارسال نموده که قرار است در ۲۰ می یا ۸ خردادماه در نیویورک برگزار گردد. گفته می‌شود در این مراسم از تبلت سرفیس مینی رونمایی خواهد شد.

یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 ساعت 22:33

با معرفی ویندوز فون ۸.۱ قابلیت‌های فراوانی با آن همراه شد؛ با این حال امکاناتی در آن وجود دارد که ممکن است هنوز با آنها آشنا نشده باشید. یکی از این قابلیت‌ها امکان پین‌کردن وب‌سایت مورد نظر در منوی استارت است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 20:33

کمپانی آمریکایی مایکروسافت برای اولین بار پس از آن‌که بخش گوشی‌ها و تجهیزات کمپانی فنلاندی نوکیا را از آن خود نمود، قصد دارد یک کنفرانس اختصاصی برای معرفی گوشی‌(های) ویندوزفونی جدید نوکیا برگزار نماید. این کنفرانس قرار است پانزدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 20:04

حملات zero-day از آن دسته از حملات هستند که به خرابکاران اینترنتی اجازه می‌دهند کدهای مخرب خود را از راه دور و از طریق مرورگر کاربران اجرا نمایند. در همین راستا مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرده کاربرانی که از مرورگر اینترنت اکسپلورر این کمپانی استفاده می‌کنند، با اعمال چند تغییر ساده می‌توانند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 17:40

پس از افشاگری‌ها انجام شده توسط ادوارد اسنودن، موجی از بی‌اعتمادی نسبت به دره‌ی سیلیکون در کاربران ایجاد شد و این امر منجر به تلاش‌های کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات برای بازگرداندن اعتماد کاربران شد، بطوریکه کمپانی‌هایی چون مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک و اپل درخواستی را مبنی بر انتشار درخواست‌های ایالتی به منظور در اختیار گذاردن اطلاعات کاربران تسلیم دولت کردند. اما به نظر می‌رسد با عدم پاسخگویی دولت، این کمپانی‌ها با تغییر سیاست‌ها حفظ حریم شخصی خود از این پس کاربران را از زمان و نحوه‌ی درخواست اطلاعات کاربران از سوی دولت آگاه خواهند ساخت.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 09:50

در تازه‌ترین بسته بروز رسانی ویندوز فون امکانات فراوانی که مدت‌ها است کاربران انتظارش را می‌کشیدند به سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت افزوده شده، امکاناتی مانند: دستیار صوتی کورتنا، نوار ابزار اعلانیه‌ها و... هرچند کماکان ویندوز فون از نبود نرم‌افزار مدیریت فایل رنج می‌برد، اما مایکروسافت وعده داده که به زودی یک نرم‌افزار کارآمد مدیریت فایل را به ویندوز فون اضافه خواهد کرد.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 09:13

بیل‌گیتس، یکی از بنیان‌گذاران ابرکمپانی مایکروسافت که تا چندی پیش بزرگ‌ترین سهام‌دار این کمپانی نیز به شمار می‌رفت، بخشی از سهام خود را به ردموندی‌ها فروخته است و حالا جایگاه بزرگ‌ترین سهام‌دار مایکروسافت به شخص دیگری رسیده است: استیو بالمر!

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 17:45

مطمئناً در صورتی که از امکان جستجوی سیستم‌عامل رایانه‌ی خود بهره گرفته باشید، با مشکلات و قواعد خاص آن آشنا هستید، چراکه باید به‌منظور جستجوی فایل، اپلیکیشن یا برنامه‌ی خاصی از قواعد خاصی همچون رعایت دقیق لغات یا کلمات کلیدی صحیح مطمئن شوید. اما گویا مایکروسافت درصدد تغییر این رویه است. ردموندی‌ها در پی آنند تا امکان استفاده از زبان طبیعی را در جستجوی تعبیه شده در سیستم‌عامل نیز ممکن کنند.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 20:52

امروزه به‌راحتی می‌توان از طریق صفحات چند لمسی یا حسگرهای حرکتی، دستورات را به کامپیوترهای شخصی ارسال کرد؛ اما خیلی ساده نیست که همواره دست‌های خود را برای انجام کارهای ساده بالا نگاه داریم. حال مایکروسافت یک صفحه کلید مفهومی به نام Type-Hover-Swipe keyboard را طراحی کرده است که به شکل خلاقانه‌ای ژست‌های حرکتی را به کامپیوتر منتقل می‌کند.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 01:05

از این پس شاهد عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند از جانب کمپانی فنلاندی نوکیا با این نام و بصورت مستقل نخواهیم بود؛ چراکه خرید نوکیا توسط مایکروسافت قطعی شده و با طی آخرین مراحل از این خرید، جمعه‌ی گذشته نوکیا رسماً به مایکروسافت پیوست. 2,500 کارمند نوکیا نیز با این خرید به زیر پرچم ردموندی‌ها رفتند. مایکروسافت نیز پس از این خرید، اولین آگهی ویدیویی خود را برای محصولات نوکیا منتشر کرد.

سه شنبه, 09 ارديبهشت 1393 ساعت 18:48

همانطور که می‌دانید مایکروسافت رسماً نوکیا را از آن خود کرده؛ اما وضعیت این کمپانی در زمان واگذاری به مایکروسافت آنچنان جالب نبوده است. این کمپانی سه‌ماهه‌ی اول سال جاری با کاهش فروش تلفن‌های‌همراه نوکیا به میزان 30 درصد روبرو بوده که شامل کاهش فروش در تلفن‌های‌هوشمند و سایر تلفن‌های‌همراه این کمپانی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 2,723