loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 34 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

 

لطفا برای مشاهده به ادامه ی مطلب بروید

دانلود بازی The Amazing Spider-man 2 برای PC

2,740 بازدید

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۵ نظر
حسین
۱۰م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Blood Bowl: Chaos Edition برای PC

1,457 بازدید

Blood Bowl Chaos Edition همانگونه که از نام آن پیداست ، بازی اکشن مهیج ورزشی خشن و خون باری است که به گونه یک بازی راگبی با دسته ای از اهریمنان و غول ها که هرکدام ویژگی های خود را دارند طراحی و ساخته شده است . این بازی مهیج که ترکیبی از بازی شبیه سازی ورزشی و اکشن – نقش آفرینی است با قابلیت بازی چند نفره امکان مسابقاتی سراسر هیجان را به شما می دهد. قابلیت بازی در لیگ های مختلف با اهریمنان و کاراکترهای مختلف بازی و همچنین بازی آنلاین از جام های مختلف در کنار خشونت بسیاروهیجان بالای بازی های اکشن و ورزشی این بازی از ویژگی های آن است . این بازی برگرفته شده از یک بازی معروف تخته ای در دنیا به نام Warhammer Fantasy می باشد. تنها کافی است یک تیم برای خودساخته ، آنها را آموزش دهید و برای آنها بهترین تجهیزات را خریداری نمایید تا پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورید، وحتی می توانید در این سری مسابقات خونین به داور مسابقه رشوه داده و از طلسم های نابودکننده استفاده نموده ویا از سلاح های غیرقانونی برای شکست تیم حریف استفاده نمایید.

Blood Bowl: Chaos Edition PC-PROPHET

 

Blood Bowl Chaos Edition pc cover small دانلود بازی Blood Bowl: Chaos Edition برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲ نظر
حسین
۸م اردیبهشت, ۱۳۹۳

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی


 

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب نمایید و از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید
همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.



 

دانلود بازی CastleStorm Complete Edition برای PC

963 بازدید

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.

CastleStorm Complete Edition PC-ADDONiA

 

CastleStorm Complete Edition pc cover دانلود بازی CastleStorm Complete Edition برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
حسین
۸م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Dark Souls II برای PC

13,487 بازدید

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|Update v1.02-RELOADED added!|

 

Dark Souls ii pc cover دانلود بازی Dark Souls II برای PC

 

dvd دانلود بازی Dark Souls II برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dark Souls II برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۵۱ نظر
حسین
۵م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی KICKASS 2 برای PC

2,148 بازدید

Freedom Factory Studios که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

KICKASS 2 PC-POSTMORTEM

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۱۸ مگابایت به پست اضافه شد|

 

KICKASS 2 pc cover small دانلود بازی KICKASS 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
حسین
۵م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

5,520 بازدید

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart PC-CODEX

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart_DLC_ONLY PC-FTS

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart pc cover دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۹ نظر
حسین
۳م اردیبهشت, ۱۳۹۳

فروش ویژه کارواش خانگی همه کاره جت مینی


 

با کارواش همه کاره خانگی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و از نظافت منزل و یا اتومبیل خود لذت ببرید. وسیله ای فوق العاده که شما را حیرت زده خواهد کرد. وسیله ای که هرگز از خرید آن پشیمان نمیشوید ...
ایزی جت وسیله ای کامل و بی نظیر برای انجام کلیه امور آبیاری باغچه ها، باغبانی، تمیزکردن سطوح خارجی و نمای ساختمانها و همه فضاهای خارجی منزل و همچنین شستشو اتومبیل می باشد. با استفاده از ایزی جت انرژی آب را مهار کرده و می توانید هر طور که مایل هستید با استفاده از 8 خروجی مختلف تعبیه شده روی نازل انتهایی، آب را با سرعت و شدت دلخواه خود بر روی سطوح مختلف اسپری نمایید. با این وسیله،‌ آب با فشار زیاد، می تواند در فواصل دور و یا ارتفاعات غیر قابل دسترس متمرکز شده و براحتی و بدون نیاز به جارو و طی، کلیه سطوح را به سرعت تمیز نماید. از ویژگی های دیگر این محصول مخزن نگه دارنده مواد شوینده آن می باشد که پاکیزگی کامل اتومبیل و یا منزل شما را به ارمغان خواهد آورد.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 42000 تومان


 

دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC

12,149 بازدید

Wargame Red Dragon سومین نسخه از سری بازی های Wargame در سبک استراتژی درلحظه می باشد که توسط کمپانی Eugen Systems تولید شده است. در این نسخه، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است.

Wargame Red Dragon PC-CODEX

 

Wargame Red Dragon pc cover small دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲۰ نظر
حسین
۲۹م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

2,888 بازدید

Warhammer 40000 Storm of Vengeance یک بازی درسبک lane strategy برای pc و موبایل است که در جهان تاریک و وهمی Warhammer 40,000 جریان دارد و وظیفه اصلی شما درست به خط کردن و فرماندهی نیرو های خود به سبک بازی های دفاعی است. Storm of Vengeance باز گو کننده داستان ها و قسمت های محوری در جهان Warhammer 40000 است در طول جنگ های سیاره ای افسانه ای در سیاره Piscina IV.تمرکز بازی روی نبرد بین دو نیروی Dark Angels و Orks است و شما کنترل و فرماندهی ۱۰۰ نفر از Dark Angel ها را برای دفاع سرسختانه از سیاره خود بر عهده دارید.

Warhammer 40000 Storm of Vengeance PC-TiNYiSO

 

Warhammer 4000 Storm of Vengeance pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۳ نظر
حسین
۲۷م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

8,493 بازدید

Born Ready Games سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

Strike Suit Zero Directors Cut PC-CODEX

 

Strike Suit Zero Directors Cut pc cover دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۸ نظر
حسین
۲۴م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی LEGO The Hobbit برای PC

12,391 بازدید

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

LEGO: The Hobbit PC-RELOADED

Update: LEGO The Hobbit Cheats and Bonus Unlocker-BAT added!

 

Lego The Hobbit pc cover small دانلود بازی LEGO The Hobbit برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۹ نظر
حسین
۲۰م فروردین, ۱۳۹۳

صفحات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,763