loading...
BMK
اسماعيل شيرالى بازدید : 45 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قاب پشتی جی۳

 


LG

 


Lg G3

 


برای دیدن محصولات ال جی به ادامه مطلب بروید

 
چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 12:41

شب گذشته در زومیت خواندید که احتمالا پرچمدار بعدی ال‌جی به بدنه فلزی صیقلی مجهز خواهد شد. امروز نیز اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرده است که اگر صحت داشته باشند، LG G3 از نظر سخت‌افزاری یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود جای خواهد گرفت.

چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1393 ساعت 00:22

همانطور که می‌دانید اول با معرفی آیفون مفاهیم بسیاری را به دنیای تلفن‌های هوشمند معرفی کرده و تابوهای بسیاری را شکست. یکی از این موارد، عدم در دسترس بودن باتری تلفن‌هوشمند برای تعویض توسط کاربر است. بسیاری از مردم در زمان عرضه‌ی آیفون ادعا کردند که چنین قابلیتی برای کاربران تجاری مناسب نیست؛ چراکه این افراد تمایل به تعویض باتری تلفن‌هوشمند خود را در زمانی دارند که شارژ باتری پیشین تمام شده باشد. اما با الگوی طراحی آیفون، کاربران از امکان لازم برای بازکردن پشت تلفن‌‌هوشمند و تعویض باتری برخوردار نبودند. بطوریکه این مسأله‌ به یک قانون نانوشته در میان تلفن‌های‌هوشمند بدل شده است؛ هرچند تصاویر منتسب به جی۳ گویای استفاده از باتری‌ قابل تعویض دارد.

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 ساعت 10:46

بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل آتی نکسوس 6 آن را متعلق به ال‌جی عنوان کرده‌اند. بطوریکه حتی با انتشار تصاویری از جی۳ ال‌جی، کارشناسان نکسوس ۶ را نزدیک به آن معرفی کرده‌اند. با توجه به ساخت دو نسل پیشین این تلفن‌هوشمند توسط ال‌جی، این پیش‌بینی چندان بی‌جا نیست. اما انتشار تصاویری از یک نمونه‌ی مفهومی نکسوس 6 این تلفن‌هوشمند را متعلق به اچ‌تی‌سی عنوان کرده است.

یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 ساعت 12:20

ال‌جی در آستانه ی نسل جدید پرچمدار خود قرار دارد، بطوریکه شنیده‌ها حکایت از معرفی جی۳ در مراسمی دارند که ۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن‌هوشمند فاش‌کننده‌ی نام آشنای EVLeaks نیز دست به کار شده و تصاویر جدیدی منتسب به این تلفن‌هوشمند را منتشر ساخته است.

شنبه, 13 ارديبهشت 1393 ساعت 17:06

یخچال‌های ال‌جی که معرف کمپرسورهای مبدل خطی این کارخانه هستند، توسط انجمن برق ، الکترونیک و فن آوری اطلاعات (VDE) به بهره‌وری در مصرف انرژی و عملکرد بی‌صدا شناخته شده‌اند. VDE یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن های علمی و فنی در اروپا است که با داشتن کادری مشتمل بر 500 کارمند، حدود 100.000 آزمایش را سالانه برای تولیدکنندگان بین المللی به انجام می رساند.

جمعه, 12 ارديبهشت 1393 ساعت 12:44

تا زمان معرفی پرچمدار امسال ال‌جی زمان زیادی باقی نمانده است و از این رو هر روز شاهد اطلاعات جدیدی در باره این تلفن هستیم. امروز نیز دو تصویر واضح از آن فاش شده است که از طریق آن‌ها می‌توان دید کاملی نسبت به LG G3 بدست آورد.

پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 12:33

موسسه‌ی Strategy Analytics آخرین گزارش خود در مورد سهم تولیدکنندگان از بازار تلفن‌های‌هوشمند را منتشر ساخته که حاوی نکات جالب توجهی چون کاهش سهم اپل و سامسونگ از بازار جهانی است. براساس آن سامسونگ با در اختیار داشتن 31.2 درصد از بازار در رتبه‌ی اول قرار گرفته است و پس از این کمپانی کره‌ای، اپل قرار دارد که در حدود 15.3 درصد از بازار را در اختیار گرفته است.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 14:08

ال‌جی در جلسه ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام نمود که پرچمدار امسال ال‌جی تا چند هفته آینده روانه بازار خواهد شد. در همین راستا، این کمپانی امروز دعوتنامه مراسم رونمایی از محصولات خود را به دست رسانه‌های مختلف رسانده است و تاریخ مراسم را ۲۷ می یا ۶ خردادماه تعیین کرده است.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 10:06

ال‌جی روز گذشته نه تنها تایید کرد تلفن LG G3 تا ۸ هفته دیگر روانه بازار می‌شود بلکه گزارش مربوط به عملکرد مالی خود در سه ماهه ابتدای سال جاری میلادی را ارایه نمود. درآمد این کمپانی کره‌ای به لطف استقبال مردم از تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌های جدید این شرکت به ۱۳.۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 09:34

ال‌جی روز گذشته و در خلال جلسه ارایه گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ این شرکت، تایید نمود که تلفن LG G3 نهایی شده است و تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. درآمد ال‌جی -دومین تولیدکننده بزرگ کره‌ای تلفن‌های هوشمند- در فصل ابتدایی سال جاری میلادی رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه نموده است.

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 09:07

پیش از این نیز اخباری در مورد احتمال عدم ادامه‌ی تولید ابزار‌های نکسوسی در زومیت منتشر شد. حال گزارشی در The Information منتشر شده است که حکایت از عدم تولید ابزار‌هایی تحت نام نکسوس توسط گوگل دارد. به‌نظر می‌رسد گوگل در نظر دارد تا سری تلفن‌های‌هوشمند نکسوس را با تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار با نشخصات فنی بالا با نام Silver به بازار عرضه کند.

سه شنبه, 09 ارديبهشت 1393 ساعت 14:44

ال‌جی برخلاف کمپانی هموطن خود که خبر از ضرر مالی در تولید تلویزیون‌ داده، افق‌های روشنی را پیش روی خود ترسیم کرده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی درآمد خوبی را در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌ها و ابزار‌های سرگرمی برای منازل از آن خود کرده است که بخشی از آن متعلق به تلویزیون‌ها با صفحه‌ی نمایش بزرگ است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان عزيز به نظر شما كدوم قسمت به اين وب سايت اضافه بشه بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 2,726